Rezeki itu dari Allah®

Assalamualaikum... Selamat malam.. Hehe.. Today xda masa nk share story... Now ada masa free ni nk gk share sdikit la...hehehe... Syukur alhamdulilah sangat2... Saya just share saja tentang emas untuk pengetahuan.. Now org sekeliling pn da sedar kpentingan untuk menyimpan emas.. Walaupun hanya 1gm setiap bulan.... Alhamdulilah... Bila bg penerangan sikit, diorang ngat pelaburan untuk nk cepat kaya.. Hehehe no laa... Sory la ni simpanan untuk masa depan... Saya jual emas tapi bukan saya or company yang tolong simpan untuk digandakan... Emas tersebut disimpan sendiri oleh pembeli.. Hehehe... Boleh di gadai bila2 masa sebab da namanya emas.. Takkan nk tolak pulak kan...berbeza dengan nilai duit.. Boleh susut nilai.. Tapi emas semakin lama semakin meningkat harganya... Hehehe betul tak....ok la tu saja saya nak share tentang emas... InsyaAllah nanti2 saya share lg yer... Selamat malam...assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page